W przypadku dłuższego opóźnienia w dostawie (powyżej 2 dni od otrzymania potwierdzenia nadania przesyłki przez Sklep), Klient powinien skontaktować się z nami drogą e-mailową lub telefoniczną (szczegóły w zakładce "Kontakt"). Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić okoliczności takiej sytuacji.
Często zadawane pytania
Co mam zrobić jesli zamówiony towar nie dotarł?
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy na terenie całego kraju dla opakowania o wadze do 30 kg brutto wynosi 22 PLN w przypadku przedpłaty na konto lub płatności on-line i 27 PLN w przypadku płatności gotówką przy odbiorze (pobranie). Towar wysyłany jest przesyłką kurierską DHL, a dostawa trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. Dostępna jest również opcja dostawy do Paczkomaty 24 w cenie 15 PLN.
Jaki jest standardowy czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę to: CZAS PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA DO WYSYŁKI (1-3 dni robocze) + CZAS DOSTAWY (1-2 dni robocze). Zatem może on wynieść od 2 do 5 dni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane (wysyłane) najpóźniej w dniu zaksięgowania środków na koncie sklepu kawaswiezopalona.pl.
Kiedy warto skorzystać z opcji „płatność przy odbiorze – pobranie”?
Gdy zależy Ci na jak najszybszym nadaniu zamówienia. Towar jest wówczas wysyłany zaraz po złożeniu zamówienia w sklepie (najpóźniej 1 dzień po złożeniu zamówienia w sklepie, w przypadku dostępności wszystkich zamówionych produktów). Wysyłki za pobraniem realizujemy wyłącznie firmą kurierską DHL.