FAQ

Często zadawane pytania

W przypadku dłuższego opóźnienia w dostawie (powyżej 2 dni od otrzymania potwierdzenia nadania przesyłki przez Sklep), Klient powinien skontaktować się z nami drogą e-mailową lub telefoniczną (szczegóły w zakładce "Kontakt"). Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić okoliczności takiej sytuacji.

Koszt dostawy na terenie całego kraju dla opakowania o wadze do 30 kg brutto wynosi 18 pln w przypadku przedpłaty na konto lub płatności on-line i 23 pln w przypadku płatności gotówką przy odbiorze (pobranie). Towar wysyłany jest przesyłką kurierską DHL, a dostawa trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. Dostępna jest również opcja dostawy do Paczkomaty 24 w cenie 14 pln.

Czas oczekiwania na przesyłkę to: CZAS PRZYGOTOWANIA ZAMÓWIENIA DO WYSYŁKI (1-3 dni robocze) + CZAS DOSTAWY (1-2 dni robocze). Zatem może on wynieść od 2 do 5 dni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane (wysyłane) najpóźniej w dniu zaksięgowania środków na koncie sklepu kawaswiezopalona.pl.

Gdy zależy Ci na jak najszybszym nadaniu zamówienia. Towar jest wówczas wysyłany zaraz po złożeniu zamówienia w sklepie (najpóźniej 1 dzień po złożeniu zamówienia w sklepie, w przypadku dostępności wszystkich zamówionych produktów). Wysyłki za pobraniem realizujemy wyłącznie firmą kurierską DHL.